• Test opon Vredestein Bob Cat 29x2.35"

    Bo wszystkie Ryśki to fajne chłopaki! Jest Rysio z Klanu, jest Prezes Klubu "Tęcza" Ryszard Ochódzki, jest także Rysio Vredestein w słusznym rozmiarze 29 cali, który podbił niewieście serce testera z Klubu Przyjaciół Grubej Kiszki. Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Twierdza padła! Knolly wypuszcza na wolność 29era

    Knolly Bikes to jak Kuba Fidela Castro, jak Kim Dzong Un - zatwardziała twierdza małych i średnich kiszek. Ileż to już lat minęło od produkcji pierwszych sensownych 29erów? Dużo, ale dla Knolly czas stanął w miejscu. Misio jednak się w końcu obudził! Michał Śmieszek CZYTAJ
  • "6 lat minęło jak jeden dzień..." - Kona Satori 29er w nowym wcieleniu

    Czas płynie nieubłaganie. Starzejemy się my, (przynajmniej zewnętrznie), ale nie nasze ciche marzenia. Jednym z nich jest wpisanie do CV punktu: Mam rower marki KONA. Dziś niech to będzie nowa Kona Satori! Michał Śmieszek CZYTAJ
  • "Loda z mocą" poproszę..czyli test kapci Force ICE

    Tytuł miał być bardziej clickbaitowy, ale żona zabronili. Nie było by w ogóle o czym pisać, gdyby nie smutny fakt, że zima znowu zaskoczyła drogowców...i moje ciepłolubne stópki. Michał Śmieszek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/agang%20patriot/AGang-Patriot-27-5-test-02.jpg

Cytując czeskiego kolegę recenzującego wymieniony prototyp „to je nova bumba, treilowy kolos, sto cztetz skoku” po raz kolejny dowodzę słuszności stwierdzenia, że język naszych południowych sąsiadów często bywa dla nas co najmniej zabawny. Zupełnie przy okazji poznajemy nowy model Trail/AM

Mateusz Nabiałczyk

Powołana do życia firma-córka z rodu Authora bardzo szybko i prężnie się rozwija. Projektantom zależy na zerwaniu z turystyczną łatką rodu, a zarazem na wywoływaniu w nas chęci poszukiwania duszy starych A.Gangów. Testowany przeze mnie model 7.29 nie do końca temu zadaniu podołał, ale najnowsze prototypy mają wręcz 100% szans, by cele zostały osiągnięte. Najlepszym tego przykładem jest Patriot – full posiadający po 140mm na koło.

AGang-Patriot-27-5-test-02

Sceptycy 29” bardzo często powołują się na ‘ostatni bastion’ w postaci ostrzejszych odmian, gdzie rzekomo tak duże koło się nie przyjmie...nie polemizuję. Twierdzą natomiast, że ostatecznym rozwiązaniem, będącym kompromisem pomiędzy ewolucją a konserwatyzmem, jest 650b. Najwidoczniej podobnie myśli zarząd A.Ganga, który duże nadzieje pokłada w tym czterozawiasie. No właśnie, czy to aby na pewno jest 4-zawias? Wg mnie tak właśnie wygląda, natomiast na stronie producenta piszą coś o wirtualnych punktach obrotu zawiechy DLP...osobiście nie robi mi to różnicy. Ba, powiem więcej – w dobie blokowanych z kierownicy damperów nawet bardziej pasuje mi typowy czterozawias...mnie, pseudościgantowi.

582662_10151081996091647_505165321_n

Rower przystrojono w grupę Sram XX1. Po co? Jak dla mnie jedynym wytłumaczeniem jest dołożenie argumentu ku temu, by na dłużej zawiesić oko podczas kontemplowania owego prototypu. Potwierdzeniem moich słów niech będzie kosmiczna cena osprzętu i widoczne mocnowanie przedniej przerzutki.

216958_10151081996701647_1919169472_n

Niestety geometria nie jest znana (główka 69*, podsiodłówka 74*), cena i data wprowadzenia tym bardziej, ale trzeba przyznać, że prężenie muskułów Czechom się udaje. Rower wygląda ciekawie, dociekliwe oko dopatrzy się rozwiązań typu otwory w ramie umożliwiające puszczenie przewodów środkiem (w tym tego od opuszczanej sztycy).

Pozostaje sobie tylko życzyć, aby nie spartolono geometrii, zostawiono surowe alu i nie przesadzono z cenami.

 

 

Tagi: author a.gang, agang patriot 27,5", 650b, 29er, team29er, ceny rowerów agang, rama, waga, zawieszenie, velo, full, am, xc, trail, rowery a gang