• Testujemy długodystansowo siodełko rowerowe Huan PPS3

    Mniej rowerowi znajomi bardzo często pytają mnie (i Was na pewno też): "Czy Cię du** nie boli podczas jechania tych 500 kilometrów? Jak to możliwe że nie odpadła? Czy masz jakieś wygodne siodełko?" Co Wy im opowiadacie? Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Test plecaka hydracyjnego Thule Vital 3

    Firma Thule, znana ze znakomitych bagażników rowerowych i innych produktów mobilnych, od kilku lat oferuje szeroką gamę plecaków rowerowych, także z systemem hydracyjnym. Nas zainteresował najmniejszy 3 litowy plecak z kolekcji Vital - Thule Vital 3. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • Test licznika rowerowego z GPS Meilan M2 Oval

    Jak szybko jadę, ile kilometrów już przejechałem, w jakim czasie i czy te wyniki pozwolą mi na pobiciu KOM-ów ustanowionych przeze mnie na segmentach Stravy? Myślę, że nie tylko ja zadaję sobie takie pytanie podczas jazdy rowerem po wytyczonych trasach. Odpowiedzi na powyższe pytania udzielić może licznik rowerowy z nawigacją GPS, który zbiera dane związane z naszą aktywnością i zapisuje ślad naszej jazdy. Dzięki uprzejmości firmy Revolttech na kokpicie mojego roweru zawitał licznik rowerowy Meilan M2 Oval. Tadeusz Pietrzak CZYTAJ
  • Stary Niedźwiedź mocno śpi.....Recenzja hamaka Tigerwood Niedźwiedź

    Stary Niedźwiedź mocno śpi, stary niedźwiedź mocno śpi. My się go boimy na palcach chodzimy jak się zbudzi, to nas zje! Ale może zanim się zbudzi, to da nam się wygodnie wyspać? Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Ahoj Przygodo! Thule Pack'n pedal Tour Rack Test

    Pierwsze pytanie: Czy Pan nas słyszy? - Tak (w tle słychać aplauz), - Słynna firma szwedzka, która w minimalnym stopniu korzysta z narzędzi? ....hmm....(w tle) Panie Kazimierzu, gdzie są moje multi-toole? - Proszę nie podpowiadać!....IKEA....kurtyna... Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Test opon Wolfpack Speed

    Twórcą marki Wolfpack jest Wolfgang Arenz, który swoje oponiarskie doświadczenie zdobywał tworząc mieszanki gum dla takich marek jak Continental, Schwalbe oraz Specialized. Po latach prac dla innych koncernów pan Arenz podjął decyzję o rozpoczęciu produkcji opon rowerowych pod własnym szyldem. Na potrzeby własnej marki stworzył on nową mieszankę gum o nazwie ToGuard. Jak twierdzi sam twórca stanowi ona kompromis pomiędzy przyczepnością, niskimi oporami toczenia oraz żywotnością. Tadeusz Pietrzak CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/agang%20patriot/AGang-Patriot-27-5-test-02.jpg

Cytując czeskiego kolegę recenzującego wymieniony prototyp „to je nova bumba, treilowy kolos, sto cztetz skoku” po raz kolejny dowodzę słuszności stwierdzenia, że język naszych południowych sąsiadów często bywa dla nas co najmniej zabawny. Zupełnie przy okazji poznajemy nowy model Trail/AM

Mateusz Nabiałczyk

Powołana do życia firma-córka z rodu Authora bardzo szybko i prężnie się rozwija. Projektantom zależy na zerwaniu z turystyczną łatką rodu, a zarazem na wywoływaniu w nas chęci poszukiwania duszy starych A.Gangów. Testowany przeze mnie model 7.29 nie do końca temu zadaniu podołał, ale najnowsze prototypy mają wręcz 100% szans, by cele zostały osiągnięte. Najlepszym tego przykładem jest Patriot – full posiadający po 140mm na koło.

AGang-Patriot-27-5-test-02

Sceptycy 29” bardzo często powołują się na ‘ostatni bastion’ w postaci ostrzejszych odmian, gdzie rzekomo tak duże koło się nie przyjmie...nie polemizuję. Twierdzą natomiast, że ostatecznym rozwiązaniem, będącym kompromisem pomiędzy ewolucją a konserwatyzmem, jest 650b. Najwidoczniej podobnie myśli zarząd A.Ganga, który duże nadzieje pokłada w tym czterozawiasie. No właśnie, czy to aby na pewno jest 4-zawias? Wg mnie tak właśnie wygląda, natomiast na stronie producenta piszą coś o wirtualnych punktach obrotu zawiechy DLP...osobiście nie robi mi to różnicy. Ba, powiem więcej – w dobie blokowanych z kierownicy damperów nawet bardziej pasuje mi typowy czterozawias...mnie, pseudościgantowi.

582662_10151081996091647_505165321_n

Rower przystrojono w grupę Sram XX1. Po co? Jak dla mnie jedynym wytłumaczeniem jest dołożenie argumentu ku temu, by na dłużej zawiesić oko podczas kontemplowania owego prototypu. Potwierdzeniem moich słów niech będzie kosmiczna cena osprzętu i widoczne mocnowanie przedniej przerzutki.

216958_10151081996701647_1919169472_n

Niestety geometria nie jest znana (główka 69*, podsiodłówka 74*), cena i data wprowadzenia tym bardziej, ale trzeba przyznać, że prężenie muskułów Czechom się udaje. Rower wygląda ciekawie, dociekliwe oko dopatrzy się rozwiązań typu otwory w ramie umożliwiające puszczenie przewodów środkiem (w tym tego od opuszczanej sztycy).

Pozostaje sobie tylko życzyć, aby nie spartolono geometrii, zostawiono surowe alu i nie przesadzono z cenami.

 

 

Tagi: author a.gang, agang patriot 27,5", 650b, 29er, team29er, ceny rowerów agang, rama, waga, zawieszenie, velo, full, am, xc, trail, rowery a gang