• Test kasku Limar Air Star

    Podczas jazdy na rowerze, zwłaszcza tej wyczynowej, jednym z problemów jaki napotykamy jest pokonywanie oporu powietrza oraz przegrzewanie się skóry głowy. Dlatego konstruktorzy kasków rowerowych zwracają szczególną uwagę na aerodynamikę oraz swobodny przepływ powietrza przez otwory wentylacyjne. W 2018 roku na targach Eurobike włoska firma Limar zaprezentowała rodzinę kasków Air Revolution. Tadeusz Pietrzak CZYTAJ
  • Test kapciochów do Ęduro - Mavic DeeMax PRO

    Test obuwia...po prostu uwielbiam pisać o tym jak dobre są buty, które noszę. No bo szczerze...nie napiszę przecież, że chodzę i jeżdżę w kapciach, które są ciasne, niewygodne i generalnie do pupy...Dlatego właśnie wrzucam moje kolejne Maviki - tym razem to papucie do ostrzejszego ciorania. Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Pakowanie w trójkąty

    Bikepacking zdobywa coraz więcej zwolenników, również w naszej redakcji. Dzięki uprzejmości firmy AMP Polska, otrzymałem do testu kilka sakw firmy Blackburn, które będę testował. głównie w trudnych ultra-maratonach kolarskich i opisywał swoje wrażenia na łamach naszej witryny. Na początek całkiem pojemna torba, mieszcząca się w dużym trójkącie ramy, którą zabrałem na prawdziwie morderczy maraton Race Through Poland.  Maciej Paterak CZYTAJ
  • LOCA BIKES idzie w szutry

    Z wizytą u LOCABIKES, Bartek był ponad rok temu. Artykuł podsumowujący spotkanie z twórcami tej wrocławskiej manufaktury, kończy pytanie "Czy planujecie budować twentyninery?" W odpowiedzi, tegorocznej srogiej wiosny, dostajemy informacje o premierze graveli. Nie jest to zupełnie to samo, ale "mnie się podoba!" że zacytuję Martiego zwiedzającego Madagaskar :D Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Test opon WTB Ranger 2.25

      Wilderness Trail Bikes (WTB) projektuje bardzo solidne opony, przede wszystkim dla potrzeb enduro, downhill i trail. Czasami jednak udaje im się zaimplementować sprawdzony w boju pomysł dla potrzeb ściganckiego XC. Oczywiście wcześniej gumy zostają odchudzone celem maksymalizacji prędkości i wydajności przy jednoczesnym zachowaniu prawidłowej trakcji. Tadeusz Pietrzak CZYTAJ
  • Hamulce Giant Conduct - testujemy długodystansowo

    Od kilku lat, gravel to mój podstawowy rower. Dla moich potrzeb jest idealny. Jednakowoż jeden element wyposażenia, zawsze wymagał większej uwagi, troski, zadbania - mechaniczne tarczowe hamulce. Czy hydrauliczne hamulce Giant Conduct, będą lekiem na całe zło? Zobaczymy ... Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/agang%20patriot/AGang-Patriot-27-5-test-02.jpg

Cytując czeskiego kolegę recenzującego wymieniony prototyp „to je nova bumba, treilowy kolos, sto cztetz skoku” po raz kolejny dowodzę słuszności stwierdzenia, że język naszych południowych sąsiadów często bywa dla nas co najmniej zabawny. Zupełnie przy okazji poznajemy nowy model Trail/AM

Mateusz Nabiałczyk

Powołana do życia firma-córka z rodu Authora bardzo szybko i prężnie się rozwija. Projektantom zależy na zerwaniu z turystyczną łatką rodu, a zarazem na wywoływaniu w nas chęci poszukiwania duszy starych A.Gangów. Testowany przeze mnie model 7.29 nie do końca temu zadaniu podołał, ale najnowsze prototypy mają wręcz 100% szans, by cele zostały osiągnięte. Najlepszym tego przykładem jest Patriot – full posiadający po 140mm na koło.

AGang-Patriot-27-5-test-02

Sceptycy 29” bardzo często powołują się na ‘ostatni bastion’ w postaci ostrzejszych odmian, gdzie rzekomo tak duże koło się nie przyjmie...nie polemizuję. Twierdzą natomiast, że ostatecznym rozwiązaniem, będącym kompromisem pomiędzy ewolucją a konserwatyzmem, jest 650b. Najwidoczniej podobnie myśli zarząd A.Ganga, który duże nadzieje pokłada w tym czterozawiasie. No właśnie, czy to aby na pewno jest 4-zawias? Wg mnie tak właśnie wygląda, natomiast na stronie producenta piszą coś o wirtualnych punktach obrotu zawiechy DLP...osobiście nie robi mi to różnicy. Ba, powiem więcej – w dobie blokowanych z kierownicy damperów nawet bardziej pasuje mi typowy czterozawias...mnie, pseudościgantowi.

582662_10151081996091647_505165321_n

Rower przystrojono w grupę Sram XX1. Po co? Jak dla mnie jedynym wytłumaczeniem jest dołożenie argumentu ku temu, by na dłużej zawiesić oko podczas kontemplowania owego prototypu. Potwierdzeniem moich słów niech będzie kosmiczna cena osprzętu i widoczne mocnowanie przedniej przerzutki.

216958_10151081996701647_1919169472_n

Niestety geometria nie jest znana (główka 69*, podsiodłówka 74*), cena i data wprowadzenia tym bardziej, ale trzeba przyznać, że prężenie muskułów Czechom się udaje. Rower wygląda ciekawie, dociekliwe oko dopatrzy się rozwiązań typu otwory w ramie umożliwiające puszczenie przewodów środkiem (w tym tego od opuszczanej sztycy).

Pozostaje sobie tylko życzyć, aby nie spartolono geometrii, zostawiono surowe alu i nie przesadzono z cenami.

 

 

Tagi: author a.gang, agang patriot 27,5", 650b, 29er, team29er, ceny rowerów agang, rama, waga, zawieszenie, velo, full, am, xc, trail, rowery a gang