GIANT REIGN E+ 2 - TEST POTĘŻNEGO ELEKTRYKA ENDURO
Gdy dowiedziałem się, że GIANT REIGN E+ 2 trafił w ręce Michała, mój świat na chwilę stanął, a bodźce z otoczenia przestały do mnie docierać. Pomyślałem sobie „ale dlaczego?”. Michał, jako że ma miękkie serce oczywiście zgodził się oddać mi ten rower kwitując krótko „Bartek, który to już z kolei elektryk którego będziesz ujeżdżał, ja też bym chciał…”OCENA KURTKI ROGELLI FREEZE - WYKRZESAĆ TROCHĘ CIEPŁA
"W pi*du zimno i wieje!", a to dopiero początek okresu jesienno-zimowego (a już w sumie bardziej zimowego), który do tej pory był dosyć łaskawy, czasami wręcz późno letni. Ale przyszedł w końcu ten weekend, gdzie niże i wyże postanowiły zrobić sobie hulankę nad Europą. Ta swojska zabawa dla nas rowerzystów to znak, że....OKULARY TYGU FLOW - ABY WIĘCEJ WIDZIEĆ
TYGU - założona w 2017 roku w Żywcu, to marka znana przede wszystkim pasjonatom jazdy na rowerach enduro i trial. To właśnie na ich potrzebach głównie koncentruje się produkcja firmy. Tygu przygotowując nową kolekcję odzieży nie zapomina o kolarskich dodatkach. Od niedawna w jej ofercie znaleźć możemy również okulary rowerowe. Jak na razie zawartość katalogu stanowią dwa modele TYGU Flame i Flow. Ja do testu wybrałem te ostatnie ze względu na szerokie spektrum ich używania od MTB poprzez szosę do gravela.Diabelski Bike Challenge 2023 – relacja
Udział w Diabelski Bike Challenge miał być głównym startem mojego sezonu 2023. Ostatecznie na dzień dzisiejszy, z różnych nie w pełni zawinionych przeze mnie sytuacji, okazał się jedynym. Ale gdyby ktoś mi kazał z obfitości imprez wybrać jedną, był by to właśnie #Diablak! Artur DrzymkowskiRogelli WADDED 2.0 - test kurtki zimowej
Dzięki współpracy z marką Rogelli, mieliśmy okazję przetestować kilka produktów z ich bogatej oferty. A że #winteriscoming to poniżej przedstawiam Wam swoją opinię na temat zimowej kurtki hybrydowej Wadded 2.0. Artur DrzymkowskiSyberyjskie mrozy nie straszne - AM Cycling Ultra Cargo
Często piszę, że lubię jeździć nawet w zimie, ale bez dobrego ubioru byłoby to może nie niemożliwe, ale na pewno karkołomne. Dotychczas największy problem miałem z odpowiednio ciepłymi spodniami, kiedy temperatury mocno spadały poniżej zera. Rozwiązaniem okazały się spodnie od AM Cycling o nazwie Ultra Cargo. Maciej Paterak27.5 na plusie: ścieżkowy kizior Kellys'a
Patrząc na katalogi producentów na przyszły sezon rzuca się w oczy jedna prawda, o której już wielokrotnie wcześniej pisaliśmy - plusy to nie fanaberia, ale rzeczywistość. Kellys także dołączył do plusowego mainstreamu.
Michał Śmieszek
Prezentacja Orbea 2017
Przełom późnego lata i wczesnej jesieni to czas kiedy w Europie producenci z rowerowej branży odkrywają karty. Pokazują czym chcą zanęcić potencjalnych klientów. Mieliśmy okazję zapoznać się z nowościami, które Orbea przygotowała na zbliżający się sezon 2017.
Artur Drzymkowski
Mondraker Panzer 2017
W kolejnym roku Mondraker będzie kontynuować swoją przygodę z grubymi jednośladami. Przedstawiona oferta jednakże uszczupliła się do dwóch tradycyjnych fatów. Czy mniej oznacza lepiej?
Cube AMS 100 2017
Ściganie coraz częściej oznacza rower w pełni amortyzowany, szczególnie gdy mówimy o maratonach, tak powszechnych w naszym kraju. Rzecz jasna mowa o MTB, a nie ścigach w tumanach kurzu, które zmuszają do rozważań, czy aby przełajówka nie byłaby lepszym wyborem
Mateusz Nabiałczyk
Nie tylko Sram i Shimano na tym świecie - Test napędu Sunrace Driven
W dobie, gdy na topie cały czas plasują się napędy Shimano lub Sram, są jednak producenci, którzy chcą i potrafią stworzyć produkt konkurencyjny. Dzięki SunRace Polska postanowiliśmy sprawdzić, czy faktycznie da się pedałować "tanio, dobrze i z klasą"
Tadeusz Pietrzak
Czytaj więcej: Nie tylko Sram i Shimano na tym świecie - Test napędu Sunrace Driven
Kross Media Day (część 1)
Schyłek lata to okres obfity w informacje o rowerowych nowościach. Podobnie jak w ubiegłym roku, KROSS zabrał nas do malowniczej krainy pod Smrkiem.
Bartosz Bidas
Gdy 10 biegów i 36T to za mało...Test - Sunrace 11Sp
Fatbajki, to takie dziwne rowery, które uwielbiają być obwieszane najnowszymi rozwiązaniami, szczególnie takimi poprawiającymi humor właściciela oraz właściwości jezdne. Napęd to jeden z koronnych przykładów. Kolej na "konia z 11-rzędem"!!!
Czytaj więcej: Gdy 10 biegów i 36T to za mało...Test - Sunrace 11Sp
Kona (z) WOZO, koniom lżej
Przewrotny i jakże dowcipny tyłuł świadczy nie tylko o redakcyjnym polocie autora, lecz przede wszystkim o pojawieniu się nowego, tłustego pancernika w stajni Kony. A my lubimy Kony - chude, pół-tłuste, a zwłaszcza te najgrubsiejsze.
Gdy 36T to za mało - test napędu SunRace Driven
Przesiadając się na fatbajka bardzo szybko można dostrzec pewną ogólną prawidłowość - jak się nie ma łydy, płuc jak miechy...i/lub odpowiedniej kasety z tyłu to se nie polatasz bracie!
Czytaj więcej: Gdy 36T to za mało - test napędu SunRace Driven
Fenwicks … i wszystko czyste
Z produktami Fenwicksa spotkałem się ponad rok temu. Choć mam już dawno za sobą łatwowierność w olśniewające pokazy oraz reklamę i dość sceptycznie podchodzę do wszelkich wystrzałowych wynalazków, to, to co pokazują chłopcy z AJ'S wzbudziło moje głębsze zainteresowanie. A szczególnie pianka do czyszczenia napędu.
Ryszard Biniek
VEE Tire CO 2017- APACHE FATTYSLICK, RAIL TRACKER, SNOW AVALANCHE
W 2017 firma VEE Tire Co jeszcze bardziej rozszerzy ofertę tłustego ogumienia. Nic dziwnego bo faty cały czas zyskują coraz to większą rzeszę zwolenników. Trzy zupełnie nowe modele dedykowane są do całkiem odmiennych warunków. Zobaczycie, namieszają na rynku.
Czytaj więcej: VEE Tire CO 2017- APACHE FATTYSLICK, RAIL TRACKER, SNOW AVALANCHE
Peak29+Peak29L=WNM
O czym prawdopodobnie marzy każdy sportowo pedałujący mężczyzna? Aby jego piękniejsza połowa podzielała jego pasję w takim samym stopniu i dosiadała równie pięknego mechanicznego rumaka jak jego własny. A producenci wiedzą jak szczytować i spełniają te fetysze.
Michał Śmieszek
Strona 37 z 141