• Test uchwytów na rower Whispbar 200 & 201

    Mniejsza połowa wakacji za Nami. Część z Was już dawno śmiga w górach, nad jeziorami lub morskich wydmach, a druga część dopiero planuje rowerowy urlop. Jeśli do transportu wykorzystujecie cztery kółka, to warto wiedzieć jak bezpiecznie i wygodnie przewieźć jednoślady na dachu auta, dlatego na tapetę trafił Whispbar! Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Specialized Epic HT 2017 aka przyszłoroczny Stumpjumper

    Kto w świecie rowerów nie wie, czym jest Stumpjumper, ten w owym świecie widocznie nie egzystuje. Mimo wszystko Specialized najpewniej doszedł do wniosku, iż kolejna ewolucja ich sztandarowego modelu zasługuje na bardziej sugestywną nazwę – Epic Hardtail Mateusz Nabiałczyk CZYTAJ
  • Orbea Alma 2017 zupełnie na sztywno

    W momencie gdy widok w pełni zawieszonego roweru w górskim peletonie jest coraz częstszy, a wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują, że przyszłość należeć będzie właśnie do sprzętów z ruchomym tyłem, Orbea postanawia zaprezentować swój flagowy sprzęt do ścigania pozbawiony jakiekolwiek amortyzacji! Utytułowana konstrukcja, na której ścigał się m. in. Julian Absalon doczekała się kolejnej wersji. Mateusz Pogorzałek CZYTAJ
  • Test roweru Kellys Stage 90 2016

    "Show must go on!" - śpiewał Freddy Mercury. Gdy na głównej scenie kolejnego kolarskiego etapu stoi nie byle jaki aktor - flagowy ścigacz Kellys Stage 90, to jest to niemal stu procentowy gwarant dobrego, kolarskiego spektaklu. Bartosz Bidas CZYTAJ
  • Rocky Mountain Element 2017

    Rocky Mountain rekordów sprzedażowych w kraju nad Wisłą raczej nie bije. Nie mniej jednak oferta Kanadyjczyków jest ciekawa i obejmuje praktycznie pełną gamę sprzętów do uprawiania najpopularniejszych sportów z wykorzystaniem dwóch kółek w wersji terenowej. Ich najnowsze dziecko na rok 2017 to flagowy, w pełni zawieszony rower przeznaczony do ścigania się – Element. Czyżby producenci chcieli tym samym wskazać, że bez tego Elementu zwycięstwo jest niemożliwe? Mateusz Pogorzałek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5