• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-02-18] Do pierwszej imprezy z naszego kalendarza zostało półtorej miesiąca. Niestety, na tą mazowiecką pętlę "Z Chopinem w tle" zapisy się skończyły. Dobrze że Bartek zdążył się zapisać, więc będziemy mieli relację z "pierwsze ręki". Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/KrossLevelRna2014/levelRp_final_s.jpg

Zgodnie z najlepszymi wzorcami producent z Przasnysza podgrzewa atmosferę przed premierami na nowy sezon. Oto jak przedstawia się plan inwazji na najświeższy kawałek rowerowego tortu podpisany: 27,5”.

Artur Drzymkowski

 

 "Kross sukcesywnie poszerza swoją ofertę i w sezonie 2014 z impetem wchodzi w segment rowerów MTB na kołach 27,5”. Oferta hartdtaili wzbogaci się między innymi o serię modeli – Level R. "

levelRp final s

"Nowa seria jest zwieńczeniem pracy inżynierów i działu R&D Kross nad stworzeniem rozbudowanej i kompletnej grupy rowerów górskich. Na każdym etapie projektowania dział R&D wspomagany był przez zawodników z Kross Racing Team, którzy przekazywali uwagi na temat modeli prototypowych, testowanych przez nich w terenie. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu i sugestiom nowe rowery mają wyjątkowe właściwości jezdne. Linia „R” składać się będzie z siedmiu modeli: czterech aluminiowych (Aluminium Lite, Aluminium UltraLite) oraz trzech opartych na konstrukcji węglowej (Carbon SL)."

krossLevelRp s

„Najwyższy model serii „R” zostanie wyposażony w komponenty nowych dostawców: kompletną grupę SRAM XX z napędem 2x10 oraz karbonowe koła DT Swiss 1250 Spline. Uzupełnieniem specyfikacji będzie widelec Rock Shox SID XX oraz komponenty Easton EC90.”

level r10 s

Niższe w kolekcji modele Level R10 i Level R9, będą konstrukcjami dla „osób poszukujących budżetowych rozwiązań”, ale wymagających ramy z włókiem węglowych. Napęd skomponowany będzie z częśći Shimano (SLX/XT i Deore/SLX). Za hamowanie odpowiadać będą Elixiry 5 i 3 marki Avid.

level r10 s

Najwyższy z modeli opartych na ramach aluminiowych – Level R8, wyposażony będzie podobnie jak szczytowy R+ w 20 biegowy napęd SRAM (X7/X9). Rama natomiast zbudowana będzie z hydromorfowanych, rur nowego stopu aluminium Ultra Lite, który jest lżejszy i bardziej odporny od dotychczas stosowanych SuperLite i Lite.

„Wszystkie karbonowe ramy oraz ta, wykonana z nowego stopu aluminium, zostały wyposażone w szereg rozwiązań, które podnoszą trwałość konstrukcji, zmniejszają jej wagę oraz pozytywnie wpływają, na jakość prowadzenia roweru. Bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki - Direct Mount, rozszerzająca się rura podsiodłowa, mocowanie hamulca Post Mount, poszerzana główka ramy – T-Head Tube oraz wewnętrzne prowadzenie pancerzy napędu, to tylko niektóre z rozwiązań wykorzystanych w topowych modelach na kołach 27,5”.”

level R4 s

„Pozostałe rowery oparte na aluminiowej konstrukcji – Level R6, R4 i R3 - to propozycje dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rowerami górskimi. Sportowa geometria ram wykonanych z Performence Aluminium połączona z przerzutkami Shimano, widelcem Suntour i komponentami Kross Sport tworzy idealny zestaw dla osób poszukujących kompromisu pomiędzy wysoką jakością, a niewygórowaną ceną.”

Hardtaile Level R nie są ostatnią nowością na 2014. Już w trakcie jego trwania na ścieżki wyjadą fule na kołach 27,5”.

DSC 1215

Kross zapewnia, że ceny nowej linii Level R będą znane jeszcze w sierpniu. A już we wrześniu będzie je można kupić! O tych dwóch faktach będziemy chcieli, Was Drodzy Czytelnicy, niebawem poinformować :)

I jeszcze rzut oka na geometrię:

GeometryR9R10Rp

GeometryR8

GeometryR3R4R6

Nieuzbrojonym okiem widać, że w dziale projektowym siedzą ludzie myślący, że być może oddelegowany zespół mrówek czyta fora internetowe, gdzie ludzie wypowiadają się na temat istniejących konstrukcji i punktują najczęściej pojawiające się błędy. "Sumą wszystkich strachów" ma być szczęście i zadowolenie klienta, Tak jak w przypadku szerokiej oferty 29erów tak i tu widać wyraźne różnice między linią Sport, Race i Race Pro. Krótko mówiąc, każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jak będzie w rzeczywistości? Już niedługo się przekonamy...

Źródło : kross.pl

 

Tagi Kross Level R 27.5, koła 650B, rowery Kross, nowa kolekcja Kross, rowery MTB, jaki rower wybrać Level R, ramy karbonowe