• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-02-18] Do pierwszej imprezy z naszego kalendarza zostało półtorej miesiąca. Niestety, na tą mazowiecką pętlę "Z Chopinem w tle" zapisy się skończyły. Dobrze że Bartek zdążył się zapisać, więc będziemy mieli relację z "pierwsze ręki". Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

nowe obrecze dartmoor 650b

Firma Dartmoor bacznie obserwuje trendy rynkowe i wraz z rosnącą popularnością różnych odmian mtb stale poszerza i dopasowuje swoją ofertę do aktualnych wymogów rynku rowerowego.

W nadchodzącym sezonie Dartmoor przygotował kilka nowości w katalogu coraz bardziej popularnych obręczy w rozmiarze 27,5". Pierwotnie domeną firmy były tylko stricte ekstremalne odmiany kolarstwa górskiego, ale obecnie dołączają do nich także enduro, all mountain, oraz 4X. Dla tej właśnie grupy fanatyków kolarstwa górskiego przygotowano dwie nowe wersje znanych z ubiegłorocznego katalogu obręczy Revolt V2 i Rocket V2.

Revolt V2

revolt v2 nowa obrecz dartmoor

Nowa wersja obręczy grawitacyjnej zaprojektowana została, aby spełnić nawet najbardziej wygórowane wymagania zawodników jeżdżących Downhill, Freeride, Enduro czy też Dirt Jumping. Jest to jednokomorowa konstrukcja wykonana z wysokiej jakości aluminium 6066, a do połączenia profilu zastosowano łączenie typu „sleeve”, dzięki czemu jest ono trwałe i sztywne. Revolt V2 w nowej odsłonie posiada grubszą, bardziej odporną na zagniecenia ściankę boczną i co ciekawe nie wpłynęło to na wagę obręczy. Waga Revolt V2 w rozmiarze 27,5" wynosi 565g. Pozostałe parametry - zew. szerokość 33,5mm, wysokość obręczy 22mm, a wew. szerokość to imponujące 27mm(!). Dostępne kolory red devil, miami vice, czarne matowe anod. Cena 275,00 zł

revolt v2 budowa

Kolejny model, który doczekał się w bieżącym sezonie nowej odsłony to  Rocket V2.

 Rocket V2

dartmoor rocketV2 nowa obrecz

Są to dwuścienne, kapslowane obręcze wytworzone z aluminium 6061. Producent zapewnia, że będą to bardzo wytrzymałe i jednocześnie lekkie obręcze, które idealnie wpasują się w nowoczesne trendy All Mountain i Enduro. Pozostałe parametry: zewnętrzna szerokość: 28mm, wewnętrzna szerokość: 22,4mm, wysokość: 18,3mm, waga: 526g (27.5”). Warto zaznaczyć, że obręcze wystąpią jedynie w wersji pod 32 szprychy i tylko pod hamulce tarczowe. Dostępne kolory: czarne mat anod., czerwone mat anod., turkusowe mat anod., zielone mat anod., fioletowe mat anod. Cena 139,00 zł

rocket 650b obrecz rowerowa

Kolejną premierową obręczą pochodząca z manufaktury Dartmoora jest Raider.   

 Raider

dartmoor Raider obrecz uniwersalna

To najpopularniejsza i ceniona od kilku sezonów obręcz Dartmoora przeznaczona do dirtu, streetu, BMX, 4X, FR i DH. Model ten dotychczas występował tylko w mniejszych rozmiarach ale konstrukcja obręczy okazała się być na tyle udana, że Dartmoor zdecydował się na wyprodukowanie Raidera również pod koła 27,5". Oczywiście jak to bywa w przypadku tego producenta, mamy do wyboru pełna gamę kolorów: czarna anod., biała lakierowana, turkusowa anod., czerwona anod., zielona anod., fioletowa anod., niebieska anod., złota anod., grafitowa anod. Jednak największą zaletą, zwłaszcza w kontekście zbudowania porządnych kół są jej parametry. Zew. szerokość: 31,4mm, wew. szerokość: 24mm, wysokość obręczy: 21mm, waga: 580g (27.5"). .Cena 84,90 zł

 raider obrecz budowa

Ostatnią nowością przygotowaną przez Dartmoora na bieżący sezon są obręcze o jakże sugestywnej nazwie Shield.

 Shield

obrecz dartmoor shield nowa

Shield to obręcz do ciężkich zastosowań grawitacyjnych, która z powodzeniem może być stosowana w Downhillu. A to wszystko za sprawą szerokich profili zdolnych pomieścić konkretną gumę, grubych ścianek bocznych oraz szerokim rantom minimalizującym ryzyko łapania gumy. Obręcz wykonana jest z aluminium 6061-T6 i łączona w technologii sleeved, co zapewnia jej wysoką sztywność i trwałość. Parametry Zew. szerokość: 33mm. Wew. szerokość: 26mm. Wysokość: 22mm. Waga: 575g (27.5”) Również i w tym przypadku mamy do wyboru pełną gamę kolorów. Cena 159,00 zł

Tadeusz Pietrzak

 

 Tagi obręcz 650B, nowe obręcze 27,5", obręcz 27.5", Dartmoor Shield, Revolt, Rocket,  Raider, obręcz do downhillu