Screenshot 12

Model Zerø to gravel z średniej półki cenowej z geometrią inspirowaną rowerami MTB. Mimo umiarkowanej ceny staraliśmy stworzyć w pełni funkcjonalny i bez słabych punktów. Firma została założona przez team projektowy od lat projektujący dla NS / RONDO

Informacja prasowa

 

 logo

Screenshot 11

Slacker Geometry Concept

Nowe kompleksowe podejście do geometrii gravela poszerzające jego zakres zastosowań.

Rower lepiej prowadzi się w trudniejszym terenie, przy większych prędkościach i na stromiznach.

Bardzo odważne kąty: HTA 68* / WB 1108,5MM (rozmiar L) / MOSTEK 50MM

Opony do 52C / 2.1. (Seryjnie 45C )

Dropper post ready

Rama + widelec posiada 20 otworów mocujących do bikepackingu

True Spec

Podejście do tematu specyfikacji zrywające z fasadowością.

Dopracowany w każdym detalu, bez słabych punktów.

Rower zbudowany z dużym naciskiem na lekkie koła i opony.

Koła na cieniowanych szprychach tylko 1700g.

Obręcze Mach1 3.90SL 430g

Opony 495g w rozmiarze 45C

Dostępność i cena:

Dostępne w sprzedaży od początku sierpnia w cenie 6350zł

Pierwsze 20 rowerów dostępne w przedsprzedaży w promocyjnej cenie -1000zł (5350zł)

Pełna dostępność rowerów do sprzedaży: połowa sierpnia 2022.

Kanał sprzedaży: D2C bezpośrednio do klienta. Własny sklep internetowy + allegro.

Konstrukcja ramy:

jest możliwie prosta i klasyczna. Bez niepotrzebnych udziwnień i bajerów.

Język

którym mówimy o naszych produktach jest szczery oraz wolny samochwalstwa

Estetyka:

to alternatywa do wszystkich marek stawiających na estetykę sportową.

Surowy styl inspirowany jest Brutalizmem. Interesują nas żeby nie banalne i nie oczywiste.

Eksperymentujemy ze stylem, szukamy nowej jakości bez oglądania się na instagramowe kanony

 

Screenshot 1

Screenshot 2

Screenshot 3

Screenshot 7

 

Główne cechy:

- Lekka aluminiowa rama, potrójnie cieniowane rurki, wewnętrzne prowadzenie linek, 14 otworów montażowych (na błotniki, bagażniki,   koszyki i inny sprzęt bikepackingowy),

- lekkie koła (o wadze ok 1700g), tubeless ready

- lekki i sztywny widelec karbonowy ze sztywną osią koła (thru axle 12mm) i 6 otworami do montażu bagażnika lub koszyków typu cargo,

- hybrydowe, tarczowe hamulce mechaniczno-hydrauliczne z bezkompresyjnymi przewodami i polerowanymi linkami Jagwire Pro dla większej siły i jakości hamowania,

- lekkie, zwijane (kevlarowe), szerokie (45c) opony tubeless ready, dla zwiększonego komfortu jazdy

- trwały szerokozakresowy napęd Microshift Advent 1 x 11-46T - z kasetą na aluminiowym pająku (dla redukcji wagi), przerzutką ze "sprzęgłem" zapobiegającym zaciąganiu łańcucha na nierównościach.

- wygodne i nowoczesne siodło cenionej włoskiej firmy Selle Italia wykonane z materiałów z recyklingu

- lekka korba ze zintegrowaną osią i zębatką typu direct mount

- rama i manetki przystosowane do zamontowania sztycy regulowanej (dropper post)

- lekka sztyca, mostek i kierownica z dużym flare ("rozgięciem" dolnego chwytu)

- stery i wkład suportu na trwałych łożyskach maszynowych

 

Screenshot 5

Screenshot 6

 

 

A BIT ABOUT BITTER,

kim jesteśmy, co robimy?

 

BITTER

to projekt współtworzony przez zgrany zespół projektantów z ponad 12 letnim doświadczeniem zaangażowanych w rozwój rowerów wielu typów. Gravel / E-bike / Dirt Jump a przede wszystkim enduro/trail/xc. Znamy proces projektowy z każdej storny. Od modelowania, przez product development, design graficzny, po dostarczenie gotowych produktów. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobyliśmy tworząc dla NS Bikes, Rondo czy największego skandynawskiego producenta rowerów White Bikes.

BITTER

powstał z wewnętrznej potrzeby eksploracji i autorskiego podejścia do graveli. Mocno czerpiemy przy tym z naszych korzeni MTB, wierząc, że tam leży źródło dalszej ewolucji tych uniwersalnych rowerów. Wymyślamy, projektujemy i dostarczamy rowery dla wszystkich ludzi którzy przedkładają wygodę i fun nad wynik sportowy.

BITTER

nie chce robić z graveli rowerów górskich, ale pokazuje, że można je robić inaczej a do tego z pożytkiem dla szerokiej grupy riderów.

BITTER

nie krzyczy, że jest najlepszy. Nie przypisujemy sobie miana rewolucjonistów. Po prostu robimy rzeczy inaczej. Nie boimy się wykraczać poza bezpieczne branżowe schematy wszędzie tam, gdzie widzimy realną wartość dla użytkownika.

 

[Slacker] - geometry concept

Screenshot 4

bitter

Lepszy w terenie, równie dobry na płaskim.

Koncepcja Slacker czerpie w znacznym stopniu z nowoczesnych rowerów górskich. Model Zero lepiej niż normalny gravel radzi sobie w trudnym terenie: na zjazdach i nierównościach jest stabilny i przewidywalny. Nie oznacza to, że sprawdza się tylko w ciężkim offroadzie. Zalety naszej geometrii poczujesz też podczas codziennej miejskiej jazdy (wygodna, bardziej wyprostowana pozycja).

Slacker - cechy:

• zdecydowanie większy reach (dłuższy przód roweru) oraz mniej stromy kąt główki oraz krótszy mostek = stabilniejsze i pewniejsze prowadzenie roweru

• wysokie główki + dużo podkładek pod stery = bardziej wyprostowana i komfortowa pozycja oraz większa możliwość regulacji wysokości kierownicy

• duży prześwit na opony = większy komfort i odporność na przebicia

• krótsza rura podsiodłowa = niższy przekrok (odległość górnej rury od krocza) bardziej uginająca się sztyca podsiodłowa, oraz większa kompatybilność z regulowanymi sztycami (dropper post)

Slacker - co to daje:

W TERENIE:

Dzięki płaskiemu kątowi główki 68*, dużemu rozstawowi osi, krótkiemu mostkowi oraz szerokim oponom masz więcej kontroli i bezpieczeństwa na stromych zjazdach i przy większych prędkościach. Dzięki temu możesz jechać szybciej i mieć większy fun.

BIKEPACKING:

Każdy kto jeździł z ciężkimi sakwami wie ja nerwowo może zachowywać się rower na szybkich zjazdach. Dzięki dużemu rozstawowi osi Bitter prowadzi się spokojnie i przewidywalnie. Bardziej wyprostowana, komfortowa pozycja nie wymusza zadzierania głowy co sprzyja pokonywaniu długich dystansów.

W MIEŚCIE I NA SZOSIE:

Wyprostowana pozycja to nie tylko większa wygoda i komfort, ale też bezpieczeństwo - nie musisz ciągle zadzierać głowy, widzisz więcej, jesteś w stanie lepiej reagować na to co dzieje się w ruchu miejskim. Szerokie opony dużo lepiej radzą sobie z dziurami w jezdni i krawężnikami.

Screenshot 8Screenshot 9

 

 TAGI Gravel Bitter, rowery gravel Bitter, Gravel Bitter test, Bitter opinia, gravel geometria ramy, Budowa gravela, jaki rower gravel kupić, jaki gravel do 5000, jaki gravel do 6000, Bitter sklep, test gravel Bitter, rowery gravel ranking, jaki gravel najlepszy, jaki gravel kupić do Xpln, gravel Bitter cena, dla kogo gravel, jaki rower gravelowy kupić