• Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • Znany lekarz - Dr Northtec de Cayon - test 29 calowca

    "Przychodzi baba do lekarza z kierownicą w plecach. - Kto Panią tu skierował? pyta lekarz". Suchaaaar...prawda? Gorzej....kurna. Lekarze to konowały. Trafiłem w lato do jednego takiego "internisty" Dr Northteca De Cayon, ponoć z 29 letnim stażem. Ten specjalista miał mnie skutecznie wyleczyć z cyklozy.....Konował! Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Test kasków Giant Rail SX i Roost Mips

    Bezpieczeństwo i kaski to temat rzeka. Chyba nikt nie ma już wątpliwości, że warto je stosować i że podnoszą one nasze bezpieczeństwo, zwłaszcza podczas jazdy w górach. Dokonując wyboru, na pewno nie warto nadmiernie oszczędzać i lepiej kupić sprawdzony markowy produkt. Dlaczego? Choćby dlatego, żeby faktycznie ochronił naszą głowę. Niewątpliwie do takich pewniaków należy Giant. Maciej Paterak CZYTAJ
  • Maraton Północ Południe

      Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można... Maciej Paterak CZYTAJ
  • Maraton Rowerowy Dookoła Polski Góry

      MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć. Maciej Paterak CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/Agang27.5na2014/patriot_1.jpg

Kolejny producent (i to z sąsiedztwa) podejmuje atak nowy kawałek tortu związanego z nowym rozmiarem kół. A że robi to będąc uzbrojonym w Patrioty, każdy cel sprzedażowy będzie chyba łatwy do ustrzelenia ;)

Artur Drzymkowski

Patriot – MTB Trail 27.5”

patriot 1

W październiku zeszłego roku donosiliśmy roo prototypie tego roweru. Firma Agang wykorzystując swoje doświadczenia na polu zawieszonych ram do bardziej agresywnych odmian MTB, postanowiła Drive Link Pivot ożenić z będącymi w ataku kołami 27,5. Projekt Patriot „wypalił” i do kolekcji na 2014 trafiają dwa modele 140mm ścieżkowców.

patriot 21 patriot 22
Sprytne "wewnętrzne" prowadzenie pancerzy Mocowanie Post Mount

Patriot 3.0 wyposażony zostanie w dumper Rock Shox Monarch RT3 HV o długości 200 mm i skoku 57mm. Z przodu, w stożkowej główce zamontowany będzie Revelation RL 27 (140 mm skoku) z 15 mm osią. Napęd 2x10 tworzą komponenty SRAM z grupy X9. Hamować mają Avid Elixir Trail 7 z 7” tarczami. Na kołach widać tegoroczną premierę, opony Geax Goma o szerokości 2.25”.

patriot 31 s patriot 32 s
Klasyczne rury Mocny maszt

Model niższy Patriot 2.0 wyposażony został w system amortyzacji od firmy X-Fusion. Dumper to O2 R a amortyzator – Velvet RL 27.5 (140mm skoku) również z 15 mm osią. 20-biegowy napęd złożony został z elementów SRAM X7. W porównaniu z modelem 3.0 czerwone akcenty kolorystyczne, zastąpione ostrym cyjanem.

patriot 41 s patriot 42 s
Klasyczne rury Mocny maszt

Dla dociekliwych i lubiących powróżyć z numerków - geometri:

patriot geo

Puentując tą część - mam nadzieje że uda mi się polatać na Patriocie i to koniecznie w jakiś adekwatnych warunkach.

Leon

Dla szukających mniej zaawansowanych rozwiązań, Agang proponuję seria Leonów. Prawdopodobnie równie skutecznych jak Leon Zawodowiec, ale zdecydowanie efektowniejszych ;)

Leon8.27 s Leon6.27 s
Leon6.27o s Leon4.27 s

Modele 8.27 i 6.27 mają ramy z potrójnie cieniowanych rur aluminiowych. Amortyzatory pochodzą od RST, począwszy od powietrznego F1RST przez powietrznego Blase po sprężynowca. Osprzęt zaczyna się od X7 przez Shimano’wską mieszankę Alivio/Acera po 24-biegowego Sram X4. Każdy Leon, natomiast dostanie zjawiskowe opony Geax Mezcal 27.5" x 2.10 z białymi bokami. Jestem bardzo ciekawy jak to wszystko wyglądać będzie „na żywo” ;)

Geometria ram LEON:

Leon geom

Nikita 8.27

W kobiecej linii Agang umieścił również rower na nowych kołach. Kolorystyka „phantom black”. Rama z potrójnie cieniowanych rur w geometrii Miss. Napęd 2x10 na bazie Sram X7. Powietrzny amortyzator RST F1RST 650B Air (80 / 100 mm travel) i hamulce Tektro Auriga Pro WH WS z 7” tarczą z przodu. Słowem efektowna i efektywna średnia Nikita ;)

Nikita8.27

Uprzedzam pytania, które z pewnością rodzą się w Waszych głowach po kontemplacji zdjęć. Gdzie ceny i kiedy będą można je kupić? Otóż na razie nic o tym nie wiemy. Ale gdy tylko taką wiedzę uda nie nam posiąść – ochoczą się nią podzielimy.

 

Tagi AGang Patriot 27.5, koła 650B, nowa oferta rowerów agang, velo nowe rowery, rowery na kołach 27.5, 650B, aktualna oferta rowerów 27.5, jaki rower kupić