WTB, choć może nie jest zbyt popularne na polskim rynku, to sukcesywnie, dzięki jakości i większemu zróżnicowaniu oferty zdobywa naszą akceptację i coraz częściej ich produkty goszczą w naszych rowerach. Co w bieżącym sezonie znajdziemy na półkach sklepowych z oferty WTB czytaj dalej...
Ryszard Biniek
Tradycyjnie WTB skupia się głównie na obręczach i oponach do rożnych zastosowań. Zatem co nowego w temacie obręczy. Duże koło zaś pozyskało w bardzo lekkich obręczach KOM zbudowanych ze stopu aluminium WT69, dwie nowe szerokości KOM i21 i KOM i25. Uzupełniając to o już oferowaną obręcz KOM i23 mamy pełen komplet lekkich obręczy o szerokościach do różnych zastosowań. Od XC po Trail i All Mountain. Waga tych obręczy także jest interesująca i przedstawia się następująco: i21 - 420g, i23 - 448g, i25 - 465g.
W segmencie obręczy Frequency, CX i ChrisCross mamy tylko kosmetyczne zmiany dotyczące samego wykończenia w Bead Blast Black. Ciekawa niespodzianka szykuje się na sezon 2016. Zresztą węglowa niespodzianka :)
Także wybór w oponach WTB został uzupełniony o liczne modele do 27,5" Natomiast 29ery wzbogaciły się o znane już Nine Line 29 w szerokości 2.25 w dwóch jakościach:
TCS Light 589g i Comp 809g.
Nowością jest także Trail Boss, to z kolei nowa pancerna opona głównie do Trail i All Mountain. Oferowana jest w dwóch rozmiarach 2.25 i 2.4.
Trail Boss 2.25
Trail Boss 2.4
Nie wspominam o zaawansowanych i ciągle doskonalonych technologiach, bo o nich poczytacie na stronie WTB. Oczywiście większość opon jest w technologii bezdętkowej.
Warto wspomnieć jeszcze o siodełkach WTB. Nowością jest HighTail – bardzo lekkie siodło na szosę, XC i Enduro.
Natomiast idąc w kierunku większego zróżnicowania i obecnie panującego trendu rynkowego WTB zaczyna oferować także siodełka tego samego modelu w różnych szerokościach 135, 142 i 150 mm.
Na razie dotyczy to modeli siodełek Volt i Rocket, ale miejmy nadzieję, że firma rozszerzy to na pozostałe modele.