http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/scurra/Scurra-Full-Suspension-Bike.jpg

Sceptycy jak mantrę powtarzają, iż 29” to za dużo do prawdziwego enduraka. Może właśnie w przeciwieństwie do przodu, z tyłu Scurry znalazło się mniejsze koło w rozmiarze 27,5”? Ale że jak, dwa inne koła? Tymczasem poza siodełkiem i kierownicą to chyba najmniej dziwne rozwiązanie w tym rowerze…

 

Mateusz Nabiałczyk

Patrząc na Hard Enduro myśli kotłują się, oczy wyskakują z orbit, a w mózgu wyskakuje critical error. Nerwowo mrugamy, ponawiając polecenie odśwież, ale nic się nie zmienia.

Scurra-Full-Suspension-Bike

W momencie wstępnego oswojenia zaczynają napływać pierwsze pytania. Gdzie to stworzono? Czyżby na Jamajce, w Meksyku lub innym, poszerzającym horyzonty klimacie? Otóż nie. Podobno w Austrii, choć premiera planowana jest w USA. W zasadzie kombinacje z nietypowymi rozwiązaniami zawieszenia są typowe dla niemieckojęzycznych krain, więc nie dziwota:

Full-Suspension-Scurra-Front-Fork

Skoku toto ma niby 180mm…nawet nie sposób jakoś odnieść się do tej informacji, pozostaje wierzyć, albo silić się na grubsze przemyślenia poparte symulacjami pracy tego ustrojstwa.

Dwa dampery DT, z przodu doskonale znany 212M, aluminiowa rama ze stopu 7005 i jedynie 15kg masy. Tyle wiadomo na dziś. Z przemyśleń własnych – trochę mało miejsca na błoto dla przedniej opony, ale może to jakiś opatentowany mechanizm zbierający jego nadmiar?

Co dalej? „Stej tjuned”, chociaż w tym przypadku bardziej pasowałoby „lej”, bo przynajmniej mnie ów widok totalnie powalił.