http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/Kross%202013/Level%20B9.jpg

Staramy się informować Was o wszystkim, co związane jest z dużym kółkiem. Tym razem przedświątecznie reklamuje się Kross, który przygotował konkurs. A co do wygrania? Najnowszy, prawie flagowy plastik od "Wielkiego K" oraz spalanie kalorii pod okiem mistrza Bogdana Cz.

Team29er

Nie ma róży bez kolców. Nie wystarczy wrzucić los do urny. Żeby stać się właścicielem karbonowego Level B9 trzeba spełnić kilka istotnych warunków. Najważniejszy, to do końca grudnia 2012 odwiedzić stronę www.rowerowymaratonczyk.pl, następnie odnaleźć odpowiedni link, który połączy nas wieczystą więzią z pewną aplikacją rejestrującą szczęśliwca w wirtualnej przestrzeni niebytu.

A potem to już tylko z górki na pazurki, czyli czekać na ogłoszenie wyników dnia 10 Januara 2013.

Achaa, jak zaznaczono na wstępie - bicykl, eta nie wsio. Gdy już się wygra upragniony karbon Level B9, to warto, wręcz należy trenować z głową. Kross też o tym pomyślał i tako rzecze:

"Dla amatorów kolarstwa równie ważna będzie z pewnością również druga część nagrody - rok treningów pod okiem Bogdana Czarnoty oraz wsparcie podczas startów na wybranych maratonach rowerowych. W skład tego „pakietu” treningowego wchodzą m.in. badania wydolnościowe, opracowanie indywidualnych planów treningowych oraz konsultacje, wskazówki itp."

Prawda, że fajnie? Żyletki w dłoń i golimy nogi, klatę, brodę, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wygranej oraz polepszyć sobie samopoczucie przed Turniejem Czterech Skoczni. A tym, którzy nigdy, przenigdy nie słyszeli o karbonowych tłentynajnerach "Wielkiego K", lub zdążyli zapomnieć jak piękne są, przypominamy nasze własne słowa z sierpniowego artykułu traktującego o "kolekcji 29" 2013:

"Kto nie śmierdzi groszem, a marzy mu się plastik - temu Kross proponuje model B9, który na przekór standardom nie jest jedynie inaczej pomalowaną i ozdobioną wersją najwyższego B+.

Level B9

Z widocznych zmian można wymienić co najmniej odmienny front oraz gniazdo hamulca tarczowego, które przeniosło się do wewnątrz tylnego trójkąta. Zmodyfikowano także nieznacznie geometrię, a konkretnie wydłużono rurę podsiodłową, widełki oraz zmieniono kąty. To ma być idealny sprzęt do treningów i zbierania pierwszych kolarskich szlifów.

Level B9_Geometry

Inna rama, choć korzystająca ochoczo z topowego "wzorca", i inne komponenty. Jest zdecydowanie bardziej budżetowo, za to elegancko dla oka - podstawą grafiki modelu Level B9 jest w biel i czerń. "Be 9-tka" otrzyma napęd Shimano Deore 3x10, amortyzator Rock Shox XC 32 TK Solo Air, obręcze WTB, hamulce od Avida i parę innych niezgorszych części. Razem, zirka 12.5kg żywej wagi. W pełnym skrócie wygląda tak:

  • Rama: Carbon
  • Kolory: CZARNO BIAŁY MAT
  • Rozmiar: M, L, XL
  • Widelec: Rock Shox XC 32 TK Solo Air (skokl 100mm, blokada)
  • Przerzutka przód: Shimano Deore M591
  • Przerzutka tył: Shimano XT M781 Shadow
  • Hamulec przód: Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 180mm)
  • Hamulec tył: Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
  • Dźwignie hamulca: Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczne)
  • Manetki: Shimano Deore M591, 10 biegów
  • Korby: Shimano Deore M590 2-Piece 42/32/22T
  • Suport: Shimano Deore BB51
  • Łańcuch: Shimano HG54
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore HG62-10 11-36T
  • Piasta przód: Shimano M475 32H
  • Piasta tył: Shimano M475 32H
  • Obręcze: WTB Speed Disc i19 29" 32H
  • Opony: Schwalbe Rocket Ron Performance Folding 29"x2,1"
  • Kierownica: KROSS Racing Components (aluminiowy, płaski 680-700, 31,8mm)
  • Wspornik kierownicy: KROSS Racing Components (aluminiowy, wznios, 31,8mm)
  • Wspornik siodła: KROSS Racing Components (aluminiowy, 27,2mm)
  • Stery: VP-A62ACMS2 Integrated
  • Siodło: Selle Royal Seta Custom
  • Chwyty: KROSS Foam
  • Pedały: Aluminiowe VP-519A