Nowe technologie, w tym zaktualizowany system SyncDrive Pro zintegrowany z silnikiem Shimano EP8, czynią go doskonałym wyborem na szosę, szuter i wyprawy po zróżnicowanych nawierzchniach.
Informacja Prasowa
Jako nowy członek rosnącej kolekcji rowerów elektrycznych Giant, Revolt E+ wykorzystuje najnowszy system wspomagania SyncDrive Pro oparty na silniku Shimano EP8. Skrojony na miarę układ napędowy zapewnia płynne przyspieszenie na każdej drodze i w terenie. Jest również zoptymalizowany do współpracy z elektronicznymi manetkami Shimano Di2, dzięki czemu uporządkowany kokpit nie wymaga stosowania dodatkowego wyświetlacza.
W porównaniu do systemów SyncDrive Pro w innych rowerach elektrycznych Giant, silnik Shimano EP8 został dostrojony tak, aby w mniejszym stopniu reagował na moment obrotowy, a w większym na kadencję. Dzięki temu doskonale sprawdza się przy równomiernym pedałowaniu na gravelu. Lekki i wydajny silnik waży zaledwie 2,8 kg i zapewnia moment obrotowy 85 Nm.
Revolt E+ oferuje ponadto technologię Smart Assist. Sześć inteligentnych czujników precyzyjnie mierzy siłę pedałowania i oblicza moc wspomagania optymalną dla naturalnych wrażeń z jazdy. Rowerzysta może wybrać tryb automatycznej regulacji wspomagania. Pozwala to zapomnieć o zmianie ustawień i skupić się na czerpaniu przyjemności z jazdy. Smart Assist optymalizuje również wydajność energetyczną, zarówno rowerzysty, jak i akumulatora.
Z myślą o dłuższych trasach, od jednodniowych wycieczek po wielodniowe wyprawy, wyposażyliśmy Revolt E+ w nowy akumulator EnergyPak Smart Compact 500, zintegrowany w dolnej rurze ramy. Jest to najbardziej zaawansowany akumulator Giant do rowerów elektrycznych, oferujący większy zasięg i szybkie ładowanie (do 80 procent w 2,2 godziny). Revolt E+ umożliwia również podłączenie dodatkowego akumulatora EnergyPak Plus, który zapewnia dodatkowe 250 Wh energii.
Umieszczony na górnej rurze nowy przycisk RideControl Go służy do szybkiej zmiany trybów wspomagania. Dzięki kolorowym diodom LED łatwo zorientujesz się, w którym jesteś trybie, a także sprawdzisz poziom naładowania podczas jazdy. Dodatkowe funkcje i możliwości personalizacji dostępne są po połączeniu ze smartfonem z aplikacją RideControl App.
Wzorując się na gravelowej serii Revolt, Revolt E+ został zaprojektowany z myślą o płynnej i dynamicznej jeździe po zróżnicowanych nawierzchniach. Rama ALUXX SL i kompozytowy widelec gwarantują pewne prowadzenie, a sztyca D-Fuse pochłania wibracje i nierówności, podnosząc komfort i redukując zmęczenie. Ponadto wszystkie modele są wyposażone w opony o dużej objętości oraz zintegrowane mocowania błotników, bagażników i innych akcesoriów.