Zbudowany z myślą o zdobywaniu singieltrackowych podjazdów i nurkowaniu w szybkich, płynnych zjazdach - ten trailowy hardtail to prostota w najlepszym wydaniu.
Informacja prasowa
"Lurra została zaprojektowana dla rowerzystek, które preferują odważną jazdę połączoną z prostotą hardtaila, ale chcą jednocześnie wygody oferowanej przez rower górski z pełnym zawieszeniem" - powiedziała Ludi Scholz, Liv Global Off-road Category Manager. "Rowerzystki oczekujące osiągów uznają ten rower za wszechstronny, dający możliwość dobrej zabawy i czerpania radości z jazdy na szlakach, dzięki progresywnej geometrii i specyfikacji oferującej doskonały stosunek jakości do ceny"
Stworzony do wspinaczki
Lekka aluminiowa rama Lurry ma stromy kąt rury podsiodłowej, zaprojektowany w celu lepszego wykorzystania siły pedałowania, zwiększając wydajność i prędkość na podjazdach oraz na płaskich odcinkach. Kąt główki ramy 66 stopni i długość dolnych widełek wynosząca 438 mm, przyczyniają się do stabilnej jazdy, ale również zwinnego stylu prowadzenia.
Budzący zaufanie
Dzięki 130-milimetrowemu przedniemu zawieszeniu i opuszczanej sztycy Lurra ułatwia pokonywanie przeszkód i technicznych singletracków. Lurra jest również przystosowana do jazdy bezdętkowej, dając możliwość jazdy na niższym ciśnieniu, co zapewnia dodatkową przyczepność i kontrolę na korzeniach, skałach i w koleinach.
Gotowy na przygodę
Lurra została stworzona na pełne przygód dni w siodle. Jest wyposażona w mocowania na dwa koszyki na bidon, a dodatkowe mocowania na spodzie górnej rury umożliwiają kolarkom dodanie małej torby na sprzęt do przechowywania narzędzi. Rower ma również wewnętrzne prowadzenie przewodów, które zapewnia schludny wygląd i chroni przed żywiołami.
SPECYFIKACJA
LURRA 1 - 8 699 zł |
LURRA 2 - 6 799 zł |
|
RAMA | ||
ROZMIARY | 27.5": XS; 29": S, M, L | 27.5": XS; 29": S, M, L |
KOLOR | Starry Night | Soap Suds |
RAMA | Aluminium ALUXX SL, oś przelotowa 12x148, suport BSA 73, max. rozmiar tarczy korbowodu 32t, max. rozmiar opony 27.5"x2.6" (XS) lub 29"x2.5" (S-L) | Aluminium ALUXX SL, oś przelotowa 12x148, suport BSA 73, max. rozmiar tarczy korbowodu 32t, max. rozmiar opony 27.5"x2.6" (XS) lub 29"x2.5" (S-L) |
WIDELEC | Giant Crest 34 SL RCL, 130mm, 15x110 | Giant Crest 34 RCL, 130mm, 15x110 |
KOMPONENTY | ||
KIEROWNICA | Giant Contact TR35, wznios 20mm, aluminium | Giant Contact TR35, wznios 20mm, aluminium |
CHWYTY | Liv Sole-O | Liv Sole-O |
WSPORNIK KIEROWNICY | Giant Contact SL 35, aluminium | Giant Contact SL 35, aluminium |
WSPORNIK SIODŁA | Giant Contact Switch, regulowany, zdalna manetka; XS: 100mm skoku /30.9 x 345mm, S: 100mm skoku / 30.9 x 345mm, M: 125mm skoku / 30.9 x 395mm, L: 150mm skoku / 30.9 x 440mm | Giant Contact Switch, regulowany, zdalna manetka; XS: 100mm skoku / 30.9 x 345mm, S: 100mm skoku / 30.9 x 345mm, M: 125mm skoku / 30.9 x 395mm, L: 150mm skoku / 30.9 x 440mm |
SIODŁO | Liv Sylvia | Liv Sylvia |
NAPĘD | ||
MANETKI | SRAM SX Eagle, 1x12 | Shimano Deore M4100, 1x10 |
PRZERZUTKA PRZEDNIA | N/A | N/A |
PRZERZUTKA TYLNA | SRAM NX Eagle | Shimano Deore M5120, Shadow + |
HAMULCE | Shimano BR-MT420 [Przód], Shimano BR-MT410 [Tył], hydrauliczne, tarcze Shimano SM-RT26 [P]180mm, [T]180mm | Tektro HDM 276, hydrauliczne, tarcze Tektro [P]180mm, [T]180mm |
DZWIGNIE HAMULCA | Shimano BL-MT401 | Tektro HDM 275 |
KASETA | SRAM SX Eagle, 12-rzędowa, 11-50 | Shimano Deore M4100, 12-rzędowa, 11-46 |
ŁAŃCUCH | SRAM SX Eagle | KMC X-10 |
MECHANIZM KORBOWY | SRAM SX Eagle DUB, 30t | Shimano Deore M5100, 30t |
ŚRODEK SUPORTU | SRAM PowerSpline | Shimano SM-BB52 |
KOŁA | ||
OBRĘCZE | Giant AM, ETRTO: 30-584 (XS), 30-622 (S-L), tubeless ready, aluminium | Giant AM, ETRTO: 30-584 (XS), 30-622 (S-L), tubeless ready, aluminium |
PIASTY | [Przód] Giant, RD02F, łożyska stożkowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [Tył] Giant, ED260R, łożyska stożkowe, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub | [P] Giant, RD02F, łożyska stożkowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant, ED260R, łożyska stożkowe, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub |
SZPRYCHY | Sapim Leader, [P]28/[T]28 | Sapim Leader, [P]28/[T]28 |
OPONY | Rozmiar XS: Maxxis Ardent Race 27.5x2.6, EXO, TR, tubeless; rozmiary SL: [P] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless, [R] Maxxis Aggressor 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless | Rozmiar XS: Maxxis Ardent Race 27.5x2.6, EXO, TR, tubeless; rozmiary SL: [P] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless, [R] Maxxis Aggressor 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless |
DODATKI | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja) | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja) |
Dla kogo przeznaczona jest seria Lurra?
Lurra została zbudowana dla rowerzystek nastawionych na wydajność, które preferują prostotę hardtaila, gdy chcą pokonywać podjazdy na singletracku i szybko pokonywać szybkie, płynne zjazdy.
Dlaczego Liv stworzył serię Lurra?
Wraz z ciągłym wzrostem udziału kobiet w kolarstwie górskim, zwłaszcza w segmencie trailowym, chcieliśmy dostarczyć niedrogi, wszechstronny, wytrzymały i najwyższej jakości produkt, który charakteryzowałby się progresywną geometrią trailową i pakietem specyfikacji porównywalnym z rowerem trailowym z podwójnym zawieszeniem. Lurra została zaprojektowana tak, aby spełnić wymagania i oczekiwania współczesnych rowerzystek górskich, które chcą rozwijać swoje umiejętności i pokonywać trudny teren. Dodatkowo, uchwyty na dwa bidony oraz dodatkowe uchwyty na spodzie górnej rury do zamocowania małej torby na narzędzia pozwalają rowerzystkom na wydłużenie przygód, zarówno podczas dłuższych wycieczek po szlakach, jak i wypraw bikepackingowych.
Jakie są najważniejsze cechy tego roweru?
Lekka, aluminiowa rama roweru Lurra charakteryzuje się stromym kątem rury podsiodłowej, zaprojektowanym w celu zoptymalizowania wysiłków rowerzysty, zwiększenia jego wydajności i prędkości na podjazdach i w płaskim terenie. Kąt główki ramy wynoszący 66 stopni i widełki łańcuchowe o długości 438 mm zapewniają stabilną, ale pełną zabawy, podczas gdy 130 mm amortyzacja przednia i wspornik siodła typu dropper ułatwiają pokonywanie przeszkód i technicznego terenu na singletrackach. Uchwyty w dolnej części górnej rury umożliwiają rowerzystom dodanie małej torby na narzędzia.
Jak Lurra wypada w porównaniu z Tempt lub Embolden?
Lurra może pochwalić się 130 mm skoku w porównaniu do 100 mm w Tempt, co sprawia, że Lurra jest przystosowana do jazdy w bardziej technicznym terenie, podczas gdy Tempt może pasować bardziej do stylu jazdy typu cross-country. Zarówno w Lurrze, jak i w Embolden znajdziemy 130 mm przedniego zawieszenia, ale Lurra została zaprojektowana dla rowerzystek, które preferują wydajne pedałowanie i szybkość hardtaila. Embolden posiada 120 mm skoku z tyłu dla rowerzystek poszukujących dodatkowych możliwości, jakie oferuje rower z pełnym zawieszeniem.
Po za tym rama w modelach Lurra wykorzystuje wyższej klasy technologię ALUXX SL, natomiast ramy modeli Tempt i Embolden zbudowane są w technologii ALUXX.
Jak ten rower jest "zaprojektowany dla kobiet"?
Aby zapewnić idealną geometrię dla większości kobiet, Liv polega na dziesięcioleciach doświadczeń swojego zespołu inżynierów. Każdy rozmiar Lurry jest specjalnie dopasowany z wykorzystaniem wyłącznie danych dotyczących wymiarów ciała kobiet i specyfiki ich jazdy. Liv wybiera komponenty, które uzupełniają każdy rozmiar ramy i pasują do przeznaczenia roweru, aby zapewnić jak najbardziej zbliżone do idealnego dopasowanie od pierwszej jazdy.
Informacje o Liv
Liv dedykuje swoje produkty wszystkim rowerzystkom, od początkujących do profesjonalistek. Liv tworzy globalny zespół sprzedawców detalicznych i sportowców, organizuje wydarzenia i imprezy związane z promowaniem kolarstwa wśród kobiet? Działa także coraz szerzej w świecie wirtualnym, zajmując się tematyką taką jak: umiejętności kolarskie, konserwacja rowerów, odżywanie, podróże. Liv stara się budować społeczność i być wyborem numer jeden wśród rowerzystek na całym świecie. Dowiedz się więcej na stroniehttps://www.liv-cycling.com/pl.
Zdjęcia: https://www.liv-cycling.com/pl